poniedziałek, 27 stycznia 2014

Libster Blog Award :)

Panie i Panowie,
Zostałam nominowana do Libster Blog  Award  przez:
http://boulevard-of-hope-and-dreams.blogspot.com
 i oto moje odpowiedzi na pytania :) 


Na razie nie mam swoich nominacji, ale to się niedługo zmieni :) Zapraszam do lektury.

1. W jakich okolicznościach pojawił się pomysł na Twoje opowiadanie?
Była to całkiem spontaniczna decyzja z mojej strony. Ostatnio zaczęłam się interesować wszelkimi fanfiction o Thirty Seconds To Mars, a w mojej głowie wciąż powstawał zarys mojego własnego opowiadania. Chciałam po prostu oddać to co czuję i przemycić moje własne spostrzeżenia i emocje w tym oto fanfiction.
2. Czy dobrze Ci się pisze przy muzyce? Jeżeli tak, to jakiej?
Oczywiście, że tak. Uwielbiam utożsamiać sobie niektóre rozdziały, bohaterów z różnymi utworami albo ich fragmentami. Najczęściej jest to muzyka 30 Seconds To Mars, ale również Nirvana, Fleetwood Mac, czy soundtracki z seriali, gier albo filmów. 
3. Czy zastanawiałaś się kiedyś nad usunięciem bloga?
Tego, na którym zamieszczam moje opowiadania to nie. Kiedyś, owszem usunęłam jednego, ale znajdowały się na nim tylko moje chore myśli i przemyślenia. Jak na razie nie potrafiłabym usunąć tego, który teraz tworzę. 
4. Wyobraź sobie, że możesz spotkać się z jedną postacią z Twojego opowiadania. Która by to była, i dlaczego?
Na pewno nie byłaby to Cassie. Dlaczego? Ponieważ jest ona moim delikatnym odzwierciedleniem, więc nie chciałabym spotykać drugiej siebie, jedna mi w zupełności wystarczy :). Jeżeli miałabym wybierać postać to pewnie byłby to Jared. W opowiadaniu chcę go przedstawić jako kochającego, dbającego o Cass chłopaka z trudną przeszłością. Chwilami mnie rozczula podczas pisania i doprowadza do łez, śmiechu. Jest takim moim "ideałem" przesłanym na strony tego bloga.
5. Czy ktoś inspiruje Cię na co dzień do pisania? Jeżeli tak, to kto?
Jest parę takich osób, niekoniecznie pozytywnie dla mnie nastawionych. Chciałabym pominąć te złe, bo one tylko dodają mi tej siły i pomysłów na przejścia i przygody Cass. Chyba najbardziej inspiruje mnie dziewczyna, którą dość niedawno poznałam właśnie przez to opowiadanie. Rozmawiałyśmy chwilę ma temat bloga, muzyki i wyszła z tego naprawdę fajna znajomość. Motywują mnie też do działania ludzie, którzy czytają, komentują i przeżywają razem ze mną losy Cass i Jareda. Jest to cudowne uczucie, kiedy widzisz prawie tysiąc wyświetleń po zaledwie siedmiu rozdziałach.
6. Czy potrafiłabyś zabić jednego z bohaterów w Twoim opowiadaniu?
Nie chcę zdradzać moich dalszych  planów na to fanfiction. Dyplomatycznie odpowiem, że nie wiem :) 
7. W jakim stopniu pisanie jest dla Ciebie odskocznią od codzienności?
Myślę, że pisanie tego opowiadania nigdy nie będzie dla mnie zbytnią odskocznią. Pewnie dlatego, że wspominam w nim o swoich problemach i przemyśleniach. Uwielbiam tworzenie tego małego "dziecka" i choć przez nie czasami przypominam sobie na nowo niektóre sprawy, bardzo mnie ono umacnia i w pewnym sensie wspiera.
8. Dlaczego piszesz bloga o takiej tematyce?
Pomysł na taką tematykę przyszedł do mnie od tak. Nigdy nie potrafiłam pisać szczęśliwych opowiastek o bajecznej miłości, więc wprowadzenie w ten wątek nieco brutalności prawdziwego  świata nie było dla mnie trudne.
9. Chciałabyś kiedyś na poważnie zająć się pisaniem?
Szczerze to nie. Nigdy nie myślałam o sobie w kategorii "pisarka". Nie sądzę, że mam aż taki talen w tej dziedzinie, aby tworzyć coś już na poważnie. Sprawia mi to niebywałą przyjemność, zmusza do refleksji,ale zdecydowanie bardziej widzę siebie w roli reżysera :) 
10. Czy zdarza Ci się płakać podczas pisania niektórych scen?
Czasami to tak. Oczywiście nigdy nie wypłakiwałam sobie oczu, ale symboliczne łezki polceiały nie raz. Chyba to normalne, że autor kiedy pisze o swoich przeżyciach zostaje uderzony przez wspomnienia i prędzej czy później łzy się pojawią.
11. Chciałabyś żyć w świecie swoich bohaterów?
Nie. Nie za bardzo "jara" mnie świat narkotyków, zbiegłych więźniów i anorektyczek. Mimo wszystko kocham swoje życie i nie zmieniłabym w nim nic :) 



5 komentarzy:

  1. *O* kreatywne odpowiedzi.
    Naprawdę rozczulasz się pisząc te opowiadanie? :') pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dzisiaj nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Cię nominowałam :)
    Tak btw. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards. Wszystkie info znajdziesz u mnie na blogu, pod nagłówkiem w menu.
    http://sue-historia-z-marsa.blogspot.com/p/liebster-blog-awards-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będzie nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń